Berapa lama lagi nak uji kesabaran ni,

Lately ni aku rasa ada je yg tak kena dgn hubungan ni .. Semakin jaoh ... Perubahan yg ketara , tapi kenapa ?
hmm ... Dia sedar tak aku derita sekarang ? Tak kesian lgsg tgk keadaan aku ni .. Kenapa perlu buat
aku smpai mcm tu sekali ? Layanan yg ta sama lgsg dgn dulu ... Wish good Morning nd Night dah takde lg ... Call every night lagilahh , harapan gila aku menunggu .. hmmm.
Tapi kenapa ? Going anywhere lgsg tade inform , serupa mcm buat hal sendiri ..
Teruk sgt ke aku ni .. :'(
Kadang-kadang rasa hidup ni tak adil sgt .. Tapi Tuhan tu maha Adil kann . Dia tahu apa yg baikk dan buruk utk umatny ... :) Aku bersyukur sbb dia bagi aku lelaki yg baik , faham keadaan aku , prihatin .. Tapi tu semua dulu ..
Kalau betul dia tak selesa dgn aku lg , kenapa tak terus terang je .. Aku menunggu ....

ShoutMix chat widget