Sia-sia .....

Salam ... Sebenarnya aku taktau nak start dari mana ni .. Perasan bercampur .. Sedih , kecewa , perit , sakit bila kita hadapi something yg kita sendiri pun tak jangka akan berlaku .
Apa yg aku tahu , Tuhan tu takkan menguji umatnya jika umatnya tidak mampu untuk menghadapi ...
Hari ini , apa yg dpt djadikan iktibar aku akn semat dlm jiwa , hati ..
Seseorang yg berhak menjaga hati aku , sekarang dia hancurkan tanpa fikir aku , keadaan aku sikit pun . Dia tak sedar apa yg dia buat . Aku dah letih nak pertahankan hubungan ni ... 2 Tahun , aku rasa sia-sia , kecewa teramat sgt .. Lelaki yg buka pintu hati aku 2 tahun dulu dgn sweet words , layan aku mcm princess , segalanya2 aku dlm hati dia , yang sekarang  dah hancurkan hati aku into pieces ...
Dengan senang-2nya dia bawak perempuan lain dlm hati dia dan hubungan ni .. It cant be ! Dengan alasn yg mencabar kesabaran aku , aku rasa giving up . 'Immature' , im not ! Sbb aku still boleh fikir waras dan terbaik  untuk hubungan aku ... Apa yg dia tahu , put the blame on me .! I hate , sedih sangat :(
Salahkan aku habis-habisan.
Dia lebihkan perempuan tu dari aku , dia protect perempuan tu . Sedih sgt :'(
Tak sangka , diam-diam ubi berisi .. Aku percaya , dia sia-siakan kepercayaan aku .
Letihlah ... Aku je buruk depan mata dia . Yang aku sedih sangat , kenapa baru skg dia nak khianati hati aku . Kenapa tak awal2 lagi tinggalkan aku . Mungkin aku boleh terima lagi klaau dia jujur , sekurang-kurang jgn smpai aku tahu sendiri . Aku hargai kejujuran orang :'/
Orang-2 yg tak pernah berhenti sokong aku do told me , "he don't deserve you fira , dia sia-sia kan kau . Takpe fira , half around the world keep waiting you honey. One day he will realize , apa yg dia buat kat kau fira . Jgn seksa hati kau , dia berhak utk org yg betul2 perlukan kau oneday ."
"Takkan kau nak mengemis dekat org yg buang kau tanpa fikir oerasaan kau ." Sumpah sentap . Aku tak pernah fikir yg ada lagi half araound the world tggu aku . :') They keep telling the same , give me strength to move on . Much thanks all . Sebab sebelum ni apa yg aku fikir cuma 'DIA' . 'DIA' yg buang aku dan perlujan orang lebih matang dr aku . Absolutely you can think yourself . Compare her age with me . Dia lagi dari tua ! No wonder dia boleh faham apa yg kau nak .
Aku boleh bersabar dlm hubungan ni , knp kau tak ? Hancur hati aku . Tersangat . :'(
Ada org lebih lama dari kita but still keep together dgn penuh rasa sabar , lalui bersama ! Kau tak fikir semua tu , kau yg tak matang , tak boleh sabar dgn perangai aku . Aku bkn kaki jantan yg kau perlu control 24hours , aku bkn perempuan liar yg kau kena ikut 24hours ... DAN aku tak PERNAH mintak kau jd security guard jaga aku 24hours smpai kau perlu curang dgn aku sekarang ! Aku nak kau SEDAR !!! Perbuatan kau sangat memalukan . TERIMA KASIH .. :'/

ShoutMix chat widget